Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Solutii pentru retele de magazine in franciza: SmartCash Shop in reteaua River Woods

24 Iunie 2006



In ultimii ani, datorita aparitiei marilor centre comerciale si a unui nou model de afacere orientata catre segmentul de lux, au cunoscut o crestere deosebita retelele de magazine in franciza. Dezvoltate in special in sectorul confectiilor, al incaltamintei sau al decoratiunilor interioare, magazinele in franciza sunt promotoare ale unor brand-uri recunoscute pe plan mondial, implicand calitatea ridicata a produselor si un model de servire si satisfacere a clientilor pe masura. Cerintele si exigentele impuse de catre furnizori: raportare detaliata a vanzarilor, politici unitare de vanzare si promotii, fidelizarea clientilor, impun utilizarea unor solutii IT moderne si performante.


Firma River Woods din SUA, fondata in 1995, a devenit in scurt timp un brand, avand ca principal atu competitiv calitatea, pentru a asigura o maxima satisfactie a consumatorului.
Adrian Stanescu, managing partner River Woods Romania
River Woods ofera o gama larga de confectii sport si casual pentru femei, barbati si copii. Linia de imbracaminte River Woods se bucura de un succes deosebit datorita elegantei, stilului original, calitatii materialelor folosite si nu in ultimul rand unor servicii foarte bune.


In Romania, produsele River Woods sunt distribuite in regim de franciza de catre firma River Woods SRL, printr-o retea de magazine deschise in: Bucuresti, Constanta si Timisoara. Magazinele River Woods au implementat solutia integrata pentru managementul magazinelor SmartCash Shop, de la Magister Software. Domnul Adrian Stanescu, managing partner River Woods Romania, a avut amabilitatea de a raspunde intrebarilor noastre.


MW: Care au fost motivele ce au impus utilizarea unei solutii IT integrate in reteaua River Woods Romania?


Necesitatea unei bune gestionari si a unui bun control al afacerii, in special a activitatii ce se desfasoara in magazine. Nu in ultimul rand alinierea la standardele europene nu se poate face cu o gestionare primitiva a afacerii.


MW: Ce argumente au stat la baza alegerii solutiei SmartCash Shop de la Magister Software?


Raspunsul scurt este raportul calitate-pret. Daca detaliem, in luarea unei decizii sunt implicati mai multi factori. In primul rand experienta pe retail si mai ales faptul ca SmartCash opera cu magazine de imbracaminte a constituit un avantaj. Softul este foarte bine gandit si se potriveste cu activitatea si nevoile noastre. Un factor foarte important a fost si relationarea umana, care pentru mine conteaza foarte mult si care in cazul nostru a functionat bine inca de la inceput. La momentul primului magazin eram un novice, fusesem la mai multe firme furnizoare de soft dar la Magister Software am simtit ca voi primi exact ceea ce am eu nevoie, nu ceea ce vor ei sa-mi vanda!


MW: Care au fost pasii implementarii SmartCash Shop?


Primul magazin River Woods a fost deschis in septembrie 2003, in complexul comercial Orhideea din Bucuresti. Aici am testat tehnologia furnizata de Magister Software si ne-am convins ca este cu adevarat ceea ce cautam. A urmat apoi Mario Plaza tot in Bucuresti in iunie 2004, moment in care am trecut la solutia de retea integrata de magazine. Cu aceasta ocazie am introdus inca doua puncte in retea, depozitul central si cel sezonier. Au urmat apoi magazinele din Timisoara si Constanta in 2005. In prezent suntem intr-o perioada de evaluare a oportunitatilor in vederea extinderii retelei, avand in vedere rezultatele excelente inregistrate.


MW: Cat timp a durat implementarea solutiei?



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite