Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

TotalSoft da amploare comunitatii utilizatorilor Charisma

23 Decembrie 2006



Cea de-a doua editie a conferintei utilizatorilor Charisma a aratat ca initiativa TotalSoft se transforma din eveniment in comunitate. Dincolo de scopul declarat, “analiza ultimului an si prezentarea obiectivelor pentru 2007”, adunarea anuala a dat ocazia invitatilor din diverse zone ale tarii sa se cunoasca mai bine, sa afle despre experientele altora si, mai ales, sa afle si sa discute pe marginea noutatilor legate de Charisma Enterprise. Pe viitor, la consolidarea acestei comunitati va contribui si lansarea unui portal dedicat.


total-soft-Picture-0412006 a fost cel mai bun an pentru Charisma Enterprise. Aceasta linie de business a generat pentru TotalSoft o cifra de afaceri cu 50% mai mare decat in anul 2005. Numarul clientilor a ajuns la 148, iar echipa dedicata a crescut cu 60%, in special pentru a putea face fata tuturor proiectelor si solicitarilor clientilor. Investitiile in produs au fost consistente, iar Charisma a devenit produsul romanesc in care se investeste cel mai mult.


Simultan, 2006 a adus pentru Charisma si o recunoastere internationala, fiind finalizate o serie de implementari la nivel regional. Companii multinationale, ale caror reprezentante romanesti utilizeaza Charisma, au preferat replicarea proiectelor functionale din Romania si in tarile vecine. Este vorba de companii mari ca Raiffeisen, La Fantana sau Volvo, cu cerinte ridicate si cu metodologii complexe de alegere a unui furnizor, fapt ce arata o deplina maturizare a produsului si a serviciilor de suport aferente. Un plus evident a fost inregistrat si pe piata locala, mai ales in sectorul financiar si in cel al constructiilor, unde cele mai cunoscute companii de leasing si cei mai cunoscuti antreprenori din constructiile bucurestene folosesc Charisma pentru gestionarea activitatii.


Obiective pentru 2007


Si pentru anul viitor, TotalSoft si-a propus obiective majore. “Pentru 2007 ne propunem crearea unui lant de parteneri la nivel national, pentru a avea sprijin extins la implementare. Un al doilea obiectiv este stabilizarea prezentei pe piata regionala. Pana acum nu a existat o strategie coerenta de extindere; doar succesul unor implementari in cadrul unor companii multinationale a dus aplicatia si in tarile vecine. La fel de importanta va fi si reimprospatarea tehnologica. Va fi rescris modulul de retail si vor fi adaugate module noi. Vrem ca prin dezvoltarea permanenta a produsului sa ne aratam respectul fata de client si sa transformam succesul in investitie,” a declarat, cu ocazia evenimentului, Liviu Dan Dragan, Director General TotalSoft.


Un element important al succesului Charisma Enterprise il reprezinta si relatia de parteneriat dintre TotalSoft si Microsoft. Anul trecut, Charisma a ocupat primul loc in catalogul celor mai bune produse ERP dezvoltate pe platforma Microsoft, iar anul acesta a fost certificata pentru conformitate cu standardele de raportare europeana. “TotalSoft a ajuns la cel mai inalt nivel de parteneriat cu Microsoft, acela de Gold Partener, evolutie ce arata atat o relatie tehnologica, cat si una de business. De curand, TotalSoft a devenit si partener pentru Microsoft CRM, un produs relativ nou in Romania, si a finalizat o implementare la Romtrans. Mai mult, exista planuri comune ce prevad acces preferentiat la noile tehnologii, facilitati de licentiere, suport si consultanta”, a declarat Florian Ivan, Partner Account Manager, Microsoft Romania.


Module noi in Charisma


In cadrul evenimentului, o atentie deosebita a fost acordata noilor module dezvoltate nu la cererea unui client, ci in urma unei analize de piata si a unui plan coerent de investitie in produs. Managementul flotelor auto este un modul nou, web based, complet integrat in Charisma, cu o baza de date comuna, dar cu o interfata diferita. Modulul este dedicat gestio-narii parcului auto, acolo unde numarul autovehiculelor si operatiunile aferente acestora devin dificil de urmarit. Modulul se adreseaza in principal companiilor cu mai mult de 30 de masini si ofera o administrare atenta la nivel de detalii. Pot fi gestionate si analizate pe centre de cost informatii despre masini, soferi, deplasari, consumuri, accidente, asigurari, reparatii. Produsul a fost implementat la Pfizer.


La nivel de Servicii Financiare au fost adaugate, de asemenea, trei module noi: Wholesale, Loan si Personal Credit. Modulul de Wholesales permite configurarea liniei de credit, a tipului de produs financiar, dar si a categoriilor de risc sau a mecanismului de bonusuri. Pot fi gestionate atat contracte de tip Factoring, cat si tip Direct Loan, precum si toate actele aditionale acestora. Modulul permite facturarea automata si are o interfata web dedicata. Modulul Loan gestioneaza finantarea achizitiei de masini. Este un produs financiar complet, are o interfata web pentru dealeri si permite incasari direct pe contract pe baza unui scadentar. Modulul ofera suport DirectDebit, interfatare cu biroul de credite si aprobare automata pe baza scoring-ului. Modulele Wholesales si Loan au o interfata comuna cu acces single sign-on. Modulul Personal Credit permite gestionarea oricarui tip de credit, urmarirea riscului financiar si incasare de la client direct pe contract.


Foarte asteptat in piata este modulul Warehouse Management System ce permite gestionarea continutului unui depozit pe baza codurilor de bare si generarea corecta a tuturor documentelor aferente. Modulul are o interfata ergonomica, operatiile sunt reduse la minimum; permite culegerea simultana de catre mai multi utilizatori a aceluiasi document si ofera informatii in timp real despre articolele scanate (pret de vanzare, stoc etc.) Modulul este complet integrat in Charisma si nu implica necesitatea unei aplicatii de back-office. Exista noutati legate si de pachetul Charisma HR&Payroll plus eCharisma, desi acestea acopera in prezent toate necesitatile pe care le are un departament de resurse umane pentru a-si desfasura activitatile. “Pentru a raspunde cerintelor de azi si de maine, trebuie maximizat insa potentialul fortei de munca - capitalul uman fiind esenta unei afaceri de succes. Acest proces presupune transformarea functiilor traditionale de HR intr-un program Human Capital Management cuprinzator: integrand procesele de personal si cunostintele in procesele de business si strategiile companiei. Printre caracteristicile tehnice ale produsului se numara extensibilitatea, accesibilitatea, integrabilitatea, dar si independenta fata de sistemul de baze de date. In ceea ce priveste partea functionala, produsul detine module care vor asista procesele de recrutare si selectie, managementul performantei, managementul carierei, compensari si beneficii, pontaj, salarizare si nu numai,” considera Magda Munteanu, Program Manager Charisma HCM.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite