Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

IBM confirma oficial achizitia Coremetrics

18 Iunie 2010



IBM a confirmat astazi un acord definitiv cu privire la achizitia Coremetrics, una dintre cele mai importante companii ce produce software de analiza a traficului web. Compania Coremetrics, cu sediul in San Mateo, CA, va extinde capabilitatile IBM de analiza de business prin faptul ca permite organizatiilor sa foloseasca un model de livrare bazat pe tehnologia cloud computing pentru a avea acces in timp real la opiniile clientilor si pentru a dezvolta campanii de marketing mai bune. Termenii financiari ai tranzactiei nu au fost dezvaluiti.
IBM


Organizatiile sunt permanent in cautare de modalitati de optimizare a proceselor de marketing si de modalitati de a satisface nevoile clientilor pentru a ii determina sa foloseasca produsele lor. Acest lucru se poate executa prin organizarea de evenimente la care sa participe clientii si sa isi expuna parerile. Companiile se confrunta cu numeroase posibilitati de a interactiona cu clientii, cum ar fi site-uri web, aplicatii pentru telefoanele mobile, e-mail si retele de socializare. Companiile trebuie sa se concentreze permanent asupra clientilor si sa raspunda prompt la schimbarile de pe piata pentru a face ca produsele proprii sa se diferentieze de cele ale competitorilor.


Rezultatele obtinute in urma studiului realizat de IBM ce viza ocupantii pozitiei de director executiv au aratat ca 88% dintre directori se vor concentra pe apropierea de clienti in urmatorii 5 ani, 82% dintre directori vor sa inteleaga mai bine nevoile cclientilor si 85% dintre directori vor mai multa transparenta in interiorul companiilor.


Informatii relevante pentru companii sunt disponibile in fiecare secunda pe Internet. In momentul de fata, consumatorii afla despre un produs sau serviciu in proportie de 70% din surse online. Prin intermediul Coremetrics, IBM obtine capacitatea de a oferi companiilor informatii de la retele de socializare si surse media online prin intermediul unui model de livrare bazat pe tehnologia cloud computing. De asemenea, IBM permite companiilor sa incorporeze aceste informatii in procesele de business pentru a crea campanii de marketing mai inteligente si mai eficiente.


In momentul de fata, Coremetrics ofera capabilitati de analiza a traficului web pentru mai mult de 2.100 de companii globale activand in domenii variate cum ar fi: retail, servicii financiare, media, turism si educatie. Printre aceste companii se numara Bank of America, Holiday Inn, PETCO, 1-800 Flowers, Office Depot, Victoria's Secret, Virgin Atlantic Airways and Seton Hall University.


Serviciile oferite de Coremetrics permit efectuarea unor campanii de marketing mai eficiente care furnizeaza informatii in timp real cu privire la opiniile consumatorilor despre produsele si serviciile primite si asigura companiilor capacitatea de a lua deciziile potrivite, bazate pe rezultate, in legatura cu cheltuielile de marketing. Astfel, echipele de marketing pot afla parerile consumatorilor si efectueaza recomandari si promotii personalizate. De asemenea, pot realiza alte vanzari prin intermediul altor surse unde clientii interactioneaza cu produsele lor. Aceste surse variaza de la magazine traditionale si cataloage pana la noile forme de comert electronic si retele de socializare.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite