Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Tipurile de servicii oferite intr-un Care Center

20 Octombrie 2010



Internetul abundă de anunţuri postate de tineri care şi-au deschis un service GSM, cu preţuri foarte foarte mici (spun ei), şi unde se fac „reparaţii, decodări, resoftări”. Marea majoritate a acestor tineri chiar se pricep la asamblat şi dezasamblat telefoane şi nu duc lipsă de recomandări. Prin urmare, de ce ar mai apela cineva la un Care Center?

În primul rând, clienţii pornesc la drum cu siguranţa că vor obţine servicii de calitate, au garanţia că reparaţiile sunt făcute cu piese originale, într-un timp foarte scurt, cu costuri medii. În al doilea rând, interacţiunea directă cu personalul tehnic are ca rezultat şi creşterea gradului de educare a clienţilor în ceea ce priveşte utilizarea terminalelor mobile.


Într-un Care Center, activitatea se desfăşoară utilizându-se echipamente profesionale, adaptate nivelurilor de intervenţii care sunt realizate.

Servicii complete: în garanţie şi post garanţie


Intervenţiile care se efectuează în cadrul celor două Care Centere (Orange Care şi Nokia Customer Care) operate de Euristic Partner se grupează în reparaţii în garanţie şi post garanţie. Cele mai frecvente situaţii legate de aplicaţii oferite de manufactor, pentru care se solicită suport, întâlnite de personalul din service au fost cele legate de setările e-mail (yahoo, gmail, mail for exchange), n-gage, messenger, 10 accounts e-mail etc. De asemenea, în service este oferit şi suport pentru aplicaţii Nokia (Ovi, e-mail, setări).


Pentru reparaţiile în garanţie, un client trebuie să se prezinte cu certificatul de garanţie în original, cu factura sau copie după aceasta şi cu accesoriile telefonului, dacă este cazul, în funcţie de disfuncţionalităţile acestuia.
De asemenea, pentru efectuarea unei reparaţii în garanţie, terminalul trebuie să îndeplinească condiţiile de acordare a garanţiei, specificate în certificatul oferit la achiziţionarea produsului. O parte dintre aceste condiţii sunt: să nu fi intrat în contact cu lichide şi să nu fi suferit şoc mecanic.


Intrarea terminalului în contact cu lichide atrage automat anularea garanţiei. Mai mult decât atât, remedierea defectului reclamat nu este garantată, din cauza procesului de eroziune continuu. Se recomandă scoaterea bateriei terminalului care a intrat în contact cu lichide şi să nu fie pus la încărcat. Este important, de asemenea, ca telefonul să nu fie aşezat lângă o sursă de căldură, deoarece o încălzire accentuată poate produce defecte ireparabile. Cea mai potrivită soluţie este vizita promptă în service.
În cazul în care telefonul adus în service de către client prezintă urme de şoc mecanic (presare, spargere, deformare plastică), reparaţiile care pot fi realizate sunt de cosmetizare sau intervenţii pe placa de bază (în funcţie de starea acesteia).
Reparaţiile în post garanţie sunt, în general, de cosmetizare. Fiecare reparaţie post garanţie este garantată conform legii.


De asemenea, toate reparaţiile efectuate în cele două Care Centere, în garanţie şi în post garanţie, hardware şi software, sunt efectuate cu piese originale, respectiv cu soft-uri de la producătorul direct.


Sunt situaţii în care defecţiunile nu pot fi remediate, atât în cazul telefoanelor aflate în garanţie, cât şi a celor în post garanţie. În cazul telefoanelor aflate în garanţie, clientului i se oferă un alt telefon din acelaşi model sau înlocuirea plăcii de bază a terminalului, continuându-se perioada de garanţie acordată la cumpărarea produsului.


Aceleaşi servicii sunt oferite şi pentru reparaţiile post garanţie, însă contra cost.


Prin programul de reciclare implementat în Care Center, telefoanele, accesoriile sau componentele electronice lăsate de către clienţi sunt expediate către centrul colaboratorului companiei, pentru a fi prelucrate, protejându-se astfel mediul înconjurător.


Timp rapid de răspuns

Majoritatea solicitărilor durează între 15-60 de minute, timpul prelungindu-se în funcţie de salvarea datelor memorate existente în telefon, aplicaţia solicitată de client sau tipul de reparaţie.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite