Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managed Services în România

26 Martie 2011




În cazul Managed IT Operations, există de trei categorii principale de servicii: Managed Desktop, Managed Network şi Managed Server – pe care New Tech Consulting le poate administra integral sau co-administra, împreună cu echipa tehnică a organizaţiei-client. În cazul celei de-a doua categorii, Managed Security, ne concentrăm pe administrarea diferitelor tehnologii de securitate IT: Firewall (Unified Threat Management), Intrusion Prevention, Email Security (Anti-Virus/Anti-Spam/Anti-Phishing), Anti-malware (Anti-Virus/Anti-Spyware etc.), System Log Monitoring and Correlation etc.


În esenţă, pentru linia de business Managed Services, segmentul de clienţi targetat sunt companiile SMB. În particular, Managed IT Security este marketat şi targetat către o varietate mai largă de tipologii-client, în special companii mari, multinaţionale, care activează în sectorul financiar-bancar. New Tech Consulting şi-a construit divizia de Managed Services pe competenţele şi experienţa unei echipe tehnice extrem de puternice. Politica organizaţiei este de a-şi certifica oamenii la cel mai înalt nivel în tehnologiile şi soluţiile Microsoft, Linux, OS X, BSD. Inginerii New Tech Consulting posedă certificări prestigioase, cum ar fi Microsoft Certified System Engineer:Security pentru Windows 2000 şi 2003, Microsoft Certified IT Professional: Enterprise Administrator pentru Windows 2008, Microsoft Certified Databasa Administrator, Microsoft Certified Trainer, CompTIA Linux+, LPI.


În afara certificărilor vendor-dependent, specialiştii New Tech Consulting mai deţin certificări ale unor instituţii independente, cum ar fi (ISC)2 – CISSP, ISACA – CISM sau PMI – PMP.


IT Assist

Compania IT Assist a fost înfiinţată în 2006 şi are, în prezent, un portofoliu de peste 100 de clienţi, printre care companii multinaţionale precum Xerox, Redbull, L’Oreal. Portofoliul managed services include serviciile de helpdesk, on-call/on-site support, management infrastructură incluzând virtualizare servere, automatic backup on premise şi în the cloud, hosting site-uri şi email, Saas etc.


În prezent, IT Assist are un număr de 25 de angajaţi şi un număr foarte larg de colaboratori cu care adresează clienţii cu sedii în toate oraşele din ţară, clienţi în special din clasa small and medium business, dar nu numai. Este organizată pe un model de 3 nivele de suport ce asigură o eficienţă operaţională sporită şi calitate excelentă a serviciilor.


Solv IT

Oferta de servicii a SolvIT Networks s-a definit încă din 2005, când compania a devenit partener regional CA, furnizor de soluţii complete pentru managementul infrastructurii, al proceselor şi al aplicaţiilor critice. SolvIT oferă companiilor un portofoliu variat de soluţii, ce acoperă o gamă extinsă de cerinţe tehnologice: implementare bune practici securitate IT, management infrastructură IT, mentenanţă aplicaţii. Mentenanţa şi suportul tehnic sunt oferite 24x365. În mod curent, compania are în portofoliu peste 50 de clienţi din sectoare precum: Finanţe-bănci, Telecom, Asigurări, Industrie (aluminiu, petrol şi gaze, automobile, farmaceutice), guvern si administraţie publică. De asemenea, SolvIT are o prezenţă activă în întreaga regiune având filiale în Grecia, Bulgaria şi Serbia. Echipa are cel mai mare număr de tehnicieni certificaţi pe tehnologii CA din regiune.


Star Storage

Star Storage a inclus în portofoliu “Managed Services” încă din 2004, cu oferte pentru companiile de dimensiuni medii şi mari din domenii variate de activitate (financiar-bancar, utilităţi, telco), dar şi administraţie publică si sector guvernamental.


Pe baza unei echipe de peste 100 de specialişti certificaţi în consultanţă, dezvoltare, implementare şi suport - una dintre cele mai mari echipe din România - şi a tehnologiilor de la parteneri precum Adobe, Cisco, EMC, HDS, IBM, Microsoft, Oracle, Riverbed, VMware, Star Storage şi-a dezvoltat gama de servicii pe urmatoarele direcţii: Managed Infrastructure Services, Managed Security Services, Managed Archiving Services, Managed Business Applications, Managed Printing Services. Compania deţine certificarea ISO 20000–1:2005 pentru implementarea şi menţinerea unui sistem de management al serviciilor în domeniul tehnologiei informaţiei, certificarea ISO 9001:2008 pentru stabilirea şi implementarea corespunzătoare a Sistemului de Management al Calităţii şi certificatul pentru implementarea şi aplicarea corespunzătoare a Sistemului de Management al Securităţii Informaţiei conform standardului ISO/IEC 27001:2005.


BitSolutions

Serviciile tip managed services oferite de Bit Solutions au fost iniţial incluse în oferta mai largă de outsourcing IT, lansată în anul 2007. Serviciile oferite acoperă: managementul resurselor IT, securitate, strategie şi consultanţă IT, service şi mentenanţă. De asemenea, compania oferă consultanţă pentru achiziţionarea de hardware, software şi consumabile. Target-ul BitSolutions îl reprezintă companii care au între 5 şi 500 PC-uri cu sediul în Bucureşti sau pe o rază de 30 km în jurul Bucureştiului. Aceste servicii sunt furnizate cu o echipă de 18 angajaţi.

Ericsson


La nivel mondial, Ericsson a câştigat primul contract de servicii de administrare de servicii în anul 2000, iar doi ani mai târziu a devenit primul furnizor de tehnologie care oferă servicii complete de administrare a operaţiunilor zilnice pentru reţele 3G. Centrul din România a fost deschis în 2007 cu servicii pentru piaţa globală, iar în 2009 a fost semnat contractul cu Romtelecom pentru servicii de administrare a reţelei. Serviciile oferite de către Ericsson sunt formate din şase segmente: operare, mentenanţă în teren, disponibilitate operaţională, soluţii comune de reţea, servicii de administrare a reţelei pentru companii mari şi servicii de administrare a reţelei pentru companii de televiziune. Ericsson are o structură globală de livrare de servicii de administrare a reţelei bine definită, având astfel posibilitatea să răspundă cerinţelor operatorilor din toată lumea prin 4 centre de servicii globale din România, India, China şi Mexic. Cu peste 800 de specialişti, Centrul de Servicii Globale din Bucureşti pune la dispoziţia operatorilor din toată lumea, dar în special celor din Europa, o gamă largă de servicii, cum ar fi servicii de consultanţă şi integrare, administrare a operaţiunilor pentru reţele de telecomunicaţii şi servicii de suport. Principalele competenţe ale acestuia sunt dezvoltarea de aplicaţii software, serviciile de Front Office şi Back Office pentru reţele, precum şi un sistem foarte bine pus la punct de asistenţă operaţională, alături de administrarea tehnologiilor multivendor implementate la clienţii companiei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite