Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Servicii >> Stiri si comunicate

Vânzări din grija pentru client Customer Care & Inbound Sales – 24/7

08 Aprilie 2011



Concurenţa, criza, limitările de buget – toţi aceşti factori duc la o scădere a vânzărilor în toate zonele pieţei. Pentru a realiza o vânzare, efortul depus este considerabil. Vând doar oamenii foarte talentaţi şi cei care promovează un produs remarcabil. Însă nu este suficient doar să semnezi contractul de vânzare pentru a câştiga un client “pe viaţă”. Trebuie să ai grijă de clientul tău, altfel îl pierzi prematur. Cum să te îngrijeşti de acest client astfel încât el să fie fidel mărcii tale, să te recomande, să îţi “dea Like” şi să te urmeze pe termen lung? O strategie coerentă de Customer Care/Customer Support este necesară pentru orice fel de serviciu/produs comercializezi, fie că te adresezi consumatorilor persoane fizice sau în piaţa B2B.


Clientului îi mulţumeşti pentru că te urmează. Clientului îi dai informaţie actualizată în timp real despre produsul pe care îl utilizează sau altele noi. Tot clientului îi faci urări de ziua lui. Sunt nenumărate posibilităţi de a face Customer Care, iar tehnologia modernă, new media, externalizarea vin în sprijinul oricărei companii interesate să îşi apropie clienţii.


Customer Care adaugă valoare unui serviciu sau produs. Sunt companii care îşi dezvoltă intern propriul departament de Suport, altele externalizează acest serviciu. Deşi fiecare credem că nimeni nu poate vorbi mai bine în numele nostru decât noi, să dezvolţi de la zero această activitate poate fi costisitor, consumator de resurse şi sunt şanse mari să dai greş din lipsă de experienţă. Poţi să utilizezi în acest caz serviciile unui Outsourcer, cu avantaje majore:


• disponibilitate 24/7
• cost control
• abordare structurată a campaniei
• posibilitatea de a implementa soluţii integrate
• fără investiţii suplimentare – plăteşti doar ce primeşti
• fără bătăi de cap: recrutare, training, supervizare, monitorizare etc. – poţi urmări doar rezultatele ce te interesează.


Ce obţii de aici? Clienţi pe termen lung, care te recomandă prietenilor, care revin şi cumpără mereu de la tine. Mai exact, clienţi satisfăcuţi.
În momentul în care clientul tău are o problemă, vrea să te contacteze. Chiar dacă e duminică seara… Dă-i posibilitatea aceasta şi vei avea reacţii, materializate în feedback pozitiv, upsell, referral, creştere rapidă a profitabilităţii în zona de piaţă vizată. Pune-i clientului la dispoziţie modalităţi diverse şi facile să îţi ceară ajutorul sau să îşi spună părerea şi să se informeze: prin telefon, prin e-mail sau Instant Messaging.


Deşi la o primă vedere pare un lucru simplu de făcut, întreţinerea unei legături cu clientul final şi construirea unei relaţii win-win pe termen lung presupune implementarea unei multitudini de procese, corect şi profesionist, pentru a obţine rezultatele dorite. Accesibilitate, personal calificat, continuitate sunt caracteristicile de bază pentru un Serviciu de Customer Care de calitate.


Menţinând o comunicare bidirecţională cu clienţii tăi, vei obţine astfel nu numai clienţi mulţumiţi pe moment, ci vei avea marea oportunitate de a afla ce alte nevoi are clientul tău, ce probleme are şi mai exact cu ce îl poţi tu ajuta. Astfel, grija pentru client se transformă în vânzări.
Costurile de a reţine în portofoliu un client existent sau de a-i vinde acestuia suplimentar sunt mult mai mici decât cele ale unei achiziţii noi.


Customer Care – avantaje şi beneficii:

• Posibilitatea de a oferi clienţilor informaţie suplimentară în timp real, despre produsele ofertate de firma dumneavoastră cu ajutorul operatorilor noştri pregătiţi, dedicaţi pentru fiecare proiect
• Creşterea vânzărilor şi simplificarea relaţiei cu compania în perioadele din afara intervalelor orare lucrătoare (asigurăm servicii 24/7)
• Stimularea cumpărăturilor de impuls – seara şi în weekend
Creşterea notorietăţii companiei şi scăderea costurilor de achiziţie şi retenţie pentru fiecare client
Creşterea loialităţii clienţilor, ceea ce va duce la o creştere a profitabilităţii.


Cu o experienţă de peste 5 ani în piaţa serviciilor de Call Center, TWEENCALL desfăşoară proiecte de Customer Care pentru clienţii săi, oferind:


• ore de operare: 24/7
• platformă tehnică dezvoltată intern, flexibilă şi customizabilă
• redundanţă 1:1



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite