Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Tehnologia Software IBM se adreseaza nevoilor companiilor cu profil de productie, distributie si desfacere

18 Octombrie 2005



Pentru a ramane competitive in conditiile unei piete in continua crestere si diversificare, companiile de distributie si desfacere trebuie sa fie pregatite sa raspunda cu flexibilitate si promptitudine cerintelor, oportunitatilor si amenintarilor pietei.


Intrebari precum: Care este impactul unei comunicari intarziate, dificile si inexacte cu partenerii si clientii, asupra activitatii companiei? Care este impactul lipsei de informatii necesare personalului asupra gradului de satisfacere a clientilor? Cat de mari sunt costurile cauzate de un nivel sub-dimensionat sau supra-dimensionat al stocurilor? Care este impactul asupra vanzarilor si a imaginii companiei a unui timp de raspuns mare la solicitarile clientilor/distribuitorilor/furnizorilor/partenerilor – trebuie sa determine companiile de distributie si desfacere sa caute cele mai bune tehnologii care sa le ajute in optimizarea activitatii.


IBM se preocupa de nevoile companiilor din acest sector de activitate, si, impreuna cu partenerii sai dezvolta solutii care sa le sprijine in obtinerea celor mai bune rezultate. Dintre acestea, amintim:


Solutii pentru mediul colaborativ


Colaborarea rapida si facila in interiorul companiei si intre aceasta si partenerii de afaceri si clienti sta la baza optimizarii proceselor si eficientizarii operatiunilor.


IBM ofera solutii prin care angajatii, clientii, furnizorii si distribuitorii interactioneaza intr-un spatiu unic si sigur, in care informatia este regasita si utilizata cu rapiditate, in care procesele si circuitul documentelor sunt automatizate, in care echipele beneficiaza de spatii comune de lucru online si/sau offline. (IBM WebSphere Portal, IBM Lotus Domino, IBM Domino Utility, IBM Document Manager)


Solutii pentru comertul electronic


Indiferent de marimea companiei, clientii vor dori acelasi lucru: servicii de calitate care sa fie la inaltimea asteptarilor si nevoilor lor. In conditiile in care produsele comercializate prezinta un grad ridicat de echivalenta, diferentiatorii care vor determina consumatorii sa aleaga un produs dintr-o multitudine de produse si sa prefere un comerciant in detrimentul altuia, se vor axa din ce in ce mai mult pe modalitatile de desfacere a produselor si pe usurinta cu care clientii pot interactiona cu comerciantii.


IBM a creat solutii menite sa sprijine companiile in adoptarea comertului electronic ca mijloc alternativ pentru desfacerea produselor catre consumatorii finali. Reducerea costurilor cu spatiile scumpe de expunere a produselor, reducerea costurilor cu personalul aferent desfacerii produselor intr-un spatiu traditional de desfacere, si imbunatatirea imaginii companiei si marirea cotei de piata prin oferirea de servicii inovative, sunt doar cateva dintre avantajele utilizarii tehnologiei IBM. (IBM WebSphere Commerce, IBM WebSphere Commerce Express)


Solutii pentru managementul informatiei



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite