Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

„Cum sa obtii o singura versiune a adevarului!“

18 Octombrie 2005




Solutiile de BI pot fi considerate un nivel intermediar intre bazele de date traditionale si manager, oferind mijloace pentru o analiza si o prezentare cat mai completa a datelor.


Strategia este deci simpla: cum sa obtii o singura versiune a adevarului!


Companiile doresc ca rata de recuperare a investitiilor sa fie calculata cat mai clar. Care este situatia in cazul unei investitii in BI?


N-ati crede ca un pub britanic traditional este un loc de unde s-ar putea afla noutatile in BI, dar este un fapt ca anumite lanturi de pub-uri schimba acum preturile bauturilor de la o zi la alta, folosind un software care stabileste impactul ofertelor promotionale asupra vanzarilor. Daca reducerile la o anumita bere cresc vanzarile pentru o zi, reducerea se va perpetua in ziua urmatoare, altfel se va testa cu o alta bautura. Iata un exemplu de utilizare a instrumentelor de BI intr-un domeniu neasteptat.


Desigur, ROI (Return On Investment) poate fi calculat foarte exact pentru fiecare caz in parte, iar avantajul important, materializat in cifre, este obtinerea de informatii corecte si clare, chiar daca provin din surse disparate, prezentate intr-o forma utila si usor de inteles.


Solutiile de BI sunt prezente in toate industriile, cele mai comune incluzand analize financiare si de profit, analiza clientilor actuali si potentiali, a deciziei, a eficientei vanzarilor si strategiilor de marketing, a personalului si, nu in ultimul rand a riscului operational, etc.


Combinarea analizei predictive cu expertiza de business genereaza idei valoroase in chestiuni critice pentru domeniul afacerilor, cum sunt atragerea si fidelizarea clientilor, gestionarea nevoilor acestora, identificarea de noi segmente de clienti si de noi produse, up-selling si cross-selling, detectia fraudelor, gestionarea riscului operational. De exemplu, VISA Europa sustine ca noul sistem, implementat in bancile europene care emit carduri Visa, a redus frauda de la 1576 cazuri lunare la 458 de cazuri in cele sapte banci monitorizate. Ba chiar mai mult, si rata alarmelor false a fost mult mai mica.


Caror segmente de piata se adreseaza solutiile Ness Romania?


Ness Romania, ca subsidiara a Ness Technologies, este organizata in verticale de business, intrucat noi consideram ca cel mai important lucru intr-o implementare de succes nu este numai tehnologia utilizata, ci mai ales cunoasterea in profunzime a business-ului. Aceasta abordare permite legarea IT-ului de nevoile specifice ale sectorului de afaceri respectiv si creste valoarea adaugata a afacerilor clientilor nostri prin acumularea si impartasirea experientei si know-how-ului specifice unei activitati. Astfel, ne adresam sectoarelor de utilitati, servicii publice, telecomunicatii si media, financiar, productie&distributie.


Oferim acestor sectoare de piata solutii end-to-end, avand un portofoliu complex de aplicatii si o paleta larga de servicii, care pleaca de la strategie IT si consultanta, implementare si integrare, si merg pana la suport si outsourcing.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite