Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Felix Telecom şi Ciena implementează īn Romānia noutăţi mondiale īn domeniul reţelelor optice de mare capacitate

18 Decembrie 2013




Eric Debiard, CIENA Corporation:

„Mulţumesc în primul rând auditoriului. Am fost plăcut surprins de calitatea acestuia. Astăzi, aceste soluţii permit să se răspundă unor multiple nevoi. Vorbim de reţeaua backbone, o reţea de capacitate mare, la nivel naţional, orientată spre marile oraşe, apoi de agregarea traficului către reţelele municipale, unde sunt deservite universităţi, şcoli, clădiri administrative, sau organizaţii, apoi de optimizarea reţelelor, de implementarea noilor tehnologii pentru a răspunde diferitelor solicitări frecvente de bandă largă ale companiilor.

Este, de asemenea, interesant pentru un operator sau altul modul în care va răspunde doleanţelor clientului care solicită capacităţi mai mari sau mai mici de trafic, de bandă largă. Aceasta va însemna un mare succes, evoluţie care va fi orientată în viitor spre SDN (Software Defined Network), deoarece nevoile de capacităţi mari vor deveni frecvente.

Sunt extrem de mulţumit de calitatea auditorului, care a manifestat un interes deosebit, a pus multe întrebări. Încă o dată, mulţumesc Felix Telecom pentru că a organizat acest eveniment extrem de interesant.“

Consideraţi că noutăţile tehnologice prezentate în cadrul acestui workshop sunt interesante din punctul de vedere al reţelei RoEduNet, mai ales că această reţea utilizează deja echipamente Ciena?

Prof. Octavian Rusu,
AARNIEC, administratorul RoEduNet:

„Cred că toate tehnologiile care sunt prezentate astăzi pot fi folosite în reţeaua RoEduNet, pentru că avem o bază. Cred că de interes imediat ar fi tehnologiile SDN. Am putea aloca astfel dinamic resurse de trafic pe fiecare institut, pe fiecare universitate, pe fiecare facultate.

Accesul acestor instituţii la interfaţa de management ar creşte foarte mult gradul de încredere în reţeaua noastră.

Toate tehnologiile care au fost prezentate astazi pot fi aplicate, dar multe pot fi folosite chiar în campus, urmând ca universităţile să aibă un cuvânt important de spus asupra lor“.

De unde nevoia unui astfel de seminar?

Mihail Ionescu, Marketing Manager Felix Telecom



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite