Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Novensys, primul integrator specializat pe verticale

23 Octombrie 2006




Un integrator are nevoie de numeroase parteneriate pentru acoperirea unui proiect complex. Ce presupune semnarea unor noi parteneriate din punct de vedere al resurselor necesare?


In primul rand este foarte greu sa specializezi o resursa umana pe o anumita verticala. Se constata o nevoie acuta de a forma resurse care sa poata acoperi din punctul de vedere al business-ului o anumita verticala si care sa coordoneze si resursele tehnice pentru respectivele tipuri de proiecte. In al doilea rand, semnarea unui nou parteneriat s-ar putea sa nu aduca bani si o perioada de sase luni. Este un risc pe care integratorul trebuie sa si-l asume. O noua solutie in portofoliu presupune niste costuri initiale: de localizare, de instruire a echipei, etc. Multi integratori diminueaza acest risc prin limitarea numarului de produse din portofoliu, incercand fie sa acopere doar anumite zone de business, fie sa gaseasca solutii foarte puternice care acopera o plaja larga de zone.


Ce directie de business veti adopta pentru perioada imediat urmatoare?


Vom incerca o alta abordare a retail-ului, retail on-line si serviciile aferente. Dorim sa ne extindem partea de add on-uri pentru ca Navision sa fie pregatit pentru noile verticale. Pe partea de servicii avem planuri concrete, iar pe partea de retail on-line asteptam un impuls de la piata. In retail-ul on-line se estimeaza pentru 2007 o crestere de 300% ca si incasari, insa ca si baza de clienti s-ar putea ca aceasta crestere sa fie mai mica.


Gabriel Vasile



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite